min julafton :D

hejhej i gå hade jag en väldigt bra julafton först vid 11 gick vi in till farmor och hasse´och åt och dela ut julklappar och av henne och hasse fick jag
-en dataväska
-och något painting by numbers
(man ska typ måla efter nummer)
-tomte
-godis

sen  gick vi hem och då kom mormor och några från släkten vi tittade på kalle anka hihi den får man ju bara inte glömma. sen åt vi och vid 8 så fick vi mera julklappar då fick jag
-tröja och tajts
-ett armband
-en ring
-3 nagelak
-parfym
-hörlurar
-maskara
-och så va det 3 saker till mitt porslinsmålning
-en väska
för min är väldigt trasig
-bok
-tofflor
-1000kr
-sen fick jag en kameraväska till en vanlig digitalkamera haha för mormor köpte fel så i kameraväskan låg det 200 kr så får jag gå och byta och köpa en till min för annars blir den väldigt liten haha:P

i dag ska vi åka till mina kusiner och ha lite julafton och så ska vi fira deras mamma :D haha det blir någ lite jul här och där för vi har inte firat med mina små kusiner och inte med farfar och i dag med mina andra kusiner

nu är julafton över lite tråkit men den kommer ju nästa år igen och nu börjar det närma sig nyårsafton och då ska vi till göteborg så längtar värkligen och efter det så är det dags för mina kusiner att flytta ner från råneo jippi jag längtar till ganska mycket saker

puss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0