tisdag

hejhej i dag så var jag först hemma på morgonen och gjorde inte så mycket sen så vid halv elva åkte vi och handla massa julklappar hihi vi hittade en hel del. först var vi i centrum sen till Ö o B och sen till biltema och sist donken hihi

sen åkte vi hem och slog in allt hihi

efter maten så stäädade jag mitt akvarium bläää!!

i mårgon ska vi julpynta och ta in granen oxå

men det kommer nog lite bilder i mårgon :P

jag längtar jätte mycket till nyår då vi ska till götebor till mina älskade kusiner och den 7 så ska vi åka till arlanda och hämta mina andra små pluttiga kusiner som kommer från råneo dom ska flytta mer igen men det är bara mina kusiner som kommer min faster kommer den 8 :D

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0